Suomi-viestit lomakepalvelu
Turvallinen ja kustannustehokas ratkaisu julkishallinnon sähköiseen asiointiin. Tee lomake ja julkaise tallennettu suomi.fi lomake verkkosivuillanne.
Suomiviestit-lomakepalvelu
Sähköistä asiointilomakkeet
Tarjoamme palvelun, jolla sähköistät organisaationne asiointilomakkeet turvallisesti ja helposti. Tee lomake palvelussamme ja julkaise verkkosivuillanne. Lomakkeen täyttäjä lähettää lomakkeen tiedot Suomi.fi -viestipalveluunsa ja samalla organisaationne. Tiedät varmasti, kuka lomakkeen on täyttänyt, sillä palvelu vaatii vahvan tunnistautumisen.
Tee lomakkeet helppokäyttöisellä editorilla, julkaise ja jaa lomakkeen linkki käyttäjille verkkosivuillanne. Lomakkeen täyttäjän tietoja tai liitteitä ei tallenneta lainkaan lomakepalveluun, joten henkilörekisteriä ei synny.
Palvelumme käyttää lomakkeen tietojen välitykseen Suomi.fi-viestejä. Suomi.fi -viestit on julkishallinnon organisaatioiden keskitetty viestipalvelu. Suomi.fi -viestien avulla yksinkertaistetaan ja parannetaan organisaation palvelutasoa, sekä saavutetaan kustannussäästöjä.
1. Lomakkeen teko
Sähköistä paperilomakkeesi ja tee niistä helposti täytettävät lomakkeet editorissa. Valmis lomake julkaistaan nettisivuillenne.
2. Lomakkeen täyttö
Lomake näytetään käyttäjälle verkkosivuilla. Sähköinen lomake on helppo ja nopea täyttää. Ei papereiden tulostusta eikä postitusta.
3. Lomakkeen lähetys
Kun käyttäjä on saanut lomakkeen täytettyä, hän tunnistautuu pankkitunnuksillaan. Tietoturvallista eikä henkilötietoja tallenneta. Käyttäjälle jää viestistä kopio omaan Suomi.fi -asiointitiliin.

Ketä me olemme
Virnex Group Oy on kotimainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa asiantuntijoilla, teknologiapalveluilla ja konsultoinnilla.
Me tiedämme, että yrityksesi keskittyy mieluummin ydinliiketoimintaansa, joten teillä ei ole aikaa ja kapasiteettia pysyä ajan tasalla uusimmista teknologioista ja parhaista käytännöistä jatkuvasti. Niinpä Virnex raivaa tietä puolestasi paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen sekä asiakaspalvelun ja toiminnan optimoimisen kautta.
Asiakkaitamme ja kumppaneitamme












Uutiset
Hyvä asiakaskokemus on onnistuneiden pienten asioiden summa
Asiakaskokemus (Customer Experience tai lyhyesti CX) syntyy monista kontakteista asiakkaan ja yrityksen välillä. Tähän liittyy myös mielikuva yrityksestä, joka muodostuu jo yleensä ennen asiakassuhteen alkamista. Asiakaskokemus on vuorovaikutuksesta syntyneitä...
Wisdomic on Vuoden Service Desk
Me Wisdomicilla lähdimme Vuoden Service Desk -kisaan keväällä 2021 tavoitteenamme saada ulkopuolista näkemystä omasta tekemisestämme ja tietysti kehitysideoita.Sari Maunula, Asiakaspalvelupäällikkö, Wisdomic Virnex pääsi auttamaan Wisdomicia ServiceNow toteutuksessa...
Yhteydenotto

Jani Laakso
Myyntipäällikkö
+358 40 1837 447
