Frendy ohjaa liiketoiminnan ydinprosesseja ServiceNow:lla
07.03.2023 | Asiantuntijapalvelut
Frendyllä oli haaste. Sillä oli useita eri järjestelmiä, missä se palveli asikkaitaan. Liiketoiminnan ydinprosesseja tehostettiin Virnexen tarjoamalla ServiceNow järjestelmällä. Virnexen avulla monimutkaisten laskutustyönkulkujen automatisointi vapautti työaikaa. Lisäksi läpimenoajat lyhentyivät tikettien kirjauksista laskutukseen ja leasing-laitekaupan automatisointi ja järjestelmäintegraatiot helpottivat prosessin hallintaa.
Asiakas ja toimiala
Frendy, IT-toimiala
Henkilöstö
350
Toimipaikka
Helsinki
Tuotteet
ServiceNow ITSM
Virnexin palvelut
Käyttöönotto-, konsultointi- sekä jatkuva kehitys- ja ylläpitopalvelu.
Liiketoiminnan haaste
Asiakkaan verkkokaupan, leasing-laitekaupan ja tukkurien hallinta oli vaikeaa. Monien pienten, sulautuvien yhtiöiden toisistaan poikkeavat toimintamallit piti saada yhtenäistettyä ja synergisesti ohjaamaan toimintaa.
Ratkaisu
Asiakkalle hankittiin ja integroitiin Webmercs ja ServiceNow tukemaan yhdessä leasing-toimintaa.Yksi yhteinen, skaalautuva alusta (ServiceNow) viritettiin haluttujen erikoisprosessien osalta kaikille käyttöön ohjaamaan toimintaa.
Saimme viisi erillistä järjestämää korvattua yhdellä – nyt voimme palvella entistä nopeammin ja laadukkaammin asiakkaitamme ihmiseltä ihmiselle. Ja tämähän ei olisi onnistunut ilman loistavaa yhteistyötä Virnexin ja ServiceNow:n kanssa.
Tomi Makkonen, COO, Frendy Oy
Ota yhteyttä
Meidän asiantuntijamme toimivat oppaina uudessa digitaalisessa maailmassa ja tekevät siitä ymmärrettävän. Tarvitsit sitten yksittäistä konsulttia osaksi yrityksesi tiimiä tai kokonaisnäkemystä tiedolla johtamisesta, ota meihin yhteyttä!
Hannu Mikkola
Liiketoimintajohtaja digitalisoinnin välineet
+358 40 545 3055 hannu.mikkola@virnex.fi