Digitaalinen asiointi ja
Verkkokaupparatkaisut
Verkkoviestinnän, myynnin ja asioinnin tehostaminen
Erottautuminen massaratkaisuista tuo kilpailuetua. Uusien, parempaa asiakaskokemusta luovien palveluiden avulla sitoutat asiakkaiden lisäksi myös henkilöstön. Erottautuminen massaratkaisuista tuo kilpailuetua ja siksi tarjoamme digitaalisen asioinnin palvelut ja verkkokaupparatkaisut sekä ratkaisut tuotetiedon hallintaan asiakaskohtaisina ratkaisuina. Maksat vain siitä, mitä todella tarvitset. Kun tarvitset luotettavan kumppanin ja haluat menestyä, ota yhteyttä.
Verkkokauppa B2B ja B2C
Kuluttajat ja yritykset tekevät yhä enemmän ostopäätöksiä verkossa. Verkkokauppa tarjoaa yritykselle mahdollisuuden kohdata ostaja oikealla hetkellä. Me autamme toteuttamaan verkkokaupparatkaisun, jossa asiakaskokemus on pääasiassa, sillä uskomme hyvän asiakaskokemuksen tuovan enemmän myyntiä. Verkkokauppa on aina yrityksesi näköinen ja mobiiliystävällinen. Integraatioiden ja automaation kautta voidaan poistaa myös omaa manuaalista työtä, mikä tehostaa liiketoimintaa entisestään.
Käyttämämme teknologiat:
WooCommerce
Verkkokaupan tarjoamat hyödyt
Verkkokauppa meidän ajatusmaailmassamme on ennen kaikkea tekninen alusta, joka mahdollistaa paljon erilaisia toimintoja – myös ilman ostamista. Ajattele isosti ja pohdi verkkokaupan toimintojen hyödyntämistä myös perinteisillä verkkosivuilla ja verkkopalveluissa.
Puhummekin usein asioinnin verkkokauppaistamisesta. On useita palveluita varsinaisen ostamisen lisäksi, jotka nykyään ovat luontevinta toteuttaa verkkokauppa-alustan päälle.
Saat meiltä niin pienemmät vain muutaman tuotteen verkkokaupat kuin laajasti ominaisuuksia ja integraatioita sisältävät verkkopalvelut.
Dynaamiset verkkopalvelut
Perinteisesti verkkosivut ja pienet verkkokaupat ovat staattisia sivustoja, joissa kaikki sisältö syötetään paikallisesti sivuston ylläpidossa.
Dynaamiset verkkopalvelut hyödyntävät automaatiota, keinoälyä ja robotiikkaa sekä tietojärjestelmien välisiä integraatioita. Näiden avulla sivustosta muodostuu aito palvelukanava, ei pelkkä staattinen informaatioalusta.
Olemme toteuttaneet kymmeniä erilaista taustajärjestelmäintegraatiota muun muassa seuraaviin järjestelmiin: Visma Netvisor, Visma Tampuuri ERP, M-Files, Monitor G5 ERP, Oracle Netsuite ERP, Suomi.fi, Paytrail, Telia tunnistus, Claned, Moodle, Visma Wintime, Fennoa, LinkMobility SMS-gateway ja lukemattomia muita.
Selvitetään yhdessä voimmeko olla avuksi teidän palveluiden digitalisoinnissa.
Asiointipalvelut
Maailma on muuttunut nopeasti viimeisten vuosien aikana ja nykyään asiakkaamme odottavat, että voivat asioida monipuolisesti verkkopalveluissanne. Asiakaspalvelu on usein ensimmäisiä asioita, joita digitalisoidaan ja tuodaan lähelle asiakasta 24/7 palvelevaksi kokonaisuudeksi. Olemme vuosien aikana toteuttaneet lukuisia erilaisia asiointipalveluita kuten:
- Koulutusrahoitustukikäsittely
- Asiakas- ja kumppaniportaalit
- Digitaalisten lupienhankinta
- eKuntalaisportaali
- Kuntien asiointipalveluita
Käyttämämme teknologiat:
WordPress | WooCommerce | Atlassian Jira | SharePoint Online | ServiceNow | Efecte
Suomi-viestilomakkeet
Suomi-viestilomake helpottaa lomakkeiden luotettavaa täyttämistä ja kätevää tiedonkeruuta. Lomakkeen voi täyttää Suomi.fi-palvelussamme ja julkaista yrityksen omilla verkkosivuilla. Lomakkeen täyttäjä lähettää lomakkeen tiedot Suomi.fi -viestipalveluunsa ja samalla organisaationne sähköpostiin. Palvelu vaatii vahvan tunnistautumisen, joten tietoon lomakkeen täyttäjästä voi luottaa.
Suomi.fi-palvelun kautta ohjattu viestintä auttaa myös täyttämään KaPA-lain velvollisuuden sähköisen viestinnän osalta.
Lisää tehoa liiketoimintaan
Mitä kannattaa tehdä, jos haluaa liiketoiminnastaan kestävää, kannattavaa ja kustannustehokasta epävarmassa markkinatilanteessa?
Ota yhteyttä
Mikäli haluat tavoittaa uudet ja nykyiset asiakkaat silloin kuin heille parhaiten sopii, ota rohkeasti yhteyttä. Työskentelen hyvin asiakaslähtöisesti ja vilpitön tavoitteeni on löytää sinulle ja yrityksellesi paras ja toimivin ratkaisu.