ServiceNow palvelualusta

Älykästä IT-palveluiden prosessien ohjausta ServiceNow teknologialla ja Virnex ratkaisuilla

arrow

Miten voimme auttaa

Älykäs työnkulku nostaa tuottavuutta

Jokaisen hyvän työntekijä- ja asiakaskokemuksen takana on sujuvasti toimiva työnkulku eli prosessi. Me tehostamme organisaatiosi digitaalista IT-palveluiden hallintaa luomalla tehokkaita digitaalisia työnkulkuja ServiceNow -palvelualusta teknologiaa hyödyntäen. 

Virnex yhdistää ihmiset, prosessit, järjestelmät ja digitaalisen liiketoiminnan pilvipohjaisella työnkulun automaatioalustalla. Sen avulla voimme virtaviivaistaa ja automatisoida rutiininomaisia työtehtäviä kuten suuren määrän palvelupyyntöjä, palveluita ja työnkulkuja eri järjestelmissä ja liiketoiminta-alueilla. Saat Virnexiltä myös ServiceNow lisenssit organisaatiollesi, ja me optimoimme lisenssikulunne kustannustehokkuuden saavuttamiseksi.

Luomme teille markkinoiden tehokkaimman ratkaisun seuraavilla IT-palvelualueilla: 

  • IT-palvelunhallinta (ITSM – Information Technology Service Management)  
  • IT-liiketoiminnan hallinta (ITBM – Information Technology Business Management)  
  • IT-toimintojen hallinta (ITOM – Information Technology Operations Management)
  • Yrityspalveluhallinta (ESM – Enterprise Service Management)
     
Palvelumme

Mitä etuja ServiceNow tuo? 

Standardoimme kaikki tietotekniikkaa ja liiketoimintapalveluita koskevat tiedot konfiguraationhallintatietokannan avulla yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi. ServiceNow integroituu niin etähallintatyökaluihin kuin autentikoinninhallintaan ja muihin teillä käytettäviin ohjelmistoratkaisuihin. Tärkeimmät saavutettavat edut sisältävät: 

  • IT-palveluhallinnan prosessisi virtaviivaistuvat ja kehittyvät 
  • Lisääntynyt tuottavuus 
  • Liiketoiminnan työkalujen integrointi yhdeksi kokonaisuudeksi
  • Sijoitetun pääoman tuoton kasvu 
    line

    Tuota vaivaton asiakaskokemus 

    Yhdistä koko organisaation IT-voimavarat lisätäksesi asiakasuskollisuutta ja parantaaksesi tulosta. 

    • Johdonmukainen asiakaskokemus: Hyödynnä koko yrityksen voimat vertaansa vailla olevien asiakaskokemusten tarjoamiseksi. Anna työntekijöille mahdollisuus täyttää ja ylittää odotukset nopeasti, ennakoivasti ja läpinäkyvästi. 
    • Digitaaliset liiketoimintamallit: Aloita liiketoiminta uusilla tavoilla, jotta voit vastata muuttuviin mukavuuden ja helppouden vaatimuksiin. 
    line

    Yhtenäistä työntekijäkokemus 

    Kasvata tuottavuutta yhdenmukaistamalla prosessit ja teknologia, jotta työntekijät voivat työskennellä miten ja missä haluavat. 

    • Työntekijöiden tuottavuus: Mahdollistaa työskentelyn mistä tahansa moniosastoisella työntekijäportaalilla, joka tarjoaa yhtenäisen kokemuksen kaikissa digitaalisissa kanavissa. 
    • Hybridityöpaikka: Tue hybridimallia digitaalisella työpaikalla, joka lisää sitoutumista ja asettaa työntekijäkokemuksen etusijalle ennen työaikaa, sen aikana ja sen jälkeen. 
    • Työntekijöiden palvelupolut: Tue ja sitouta työntekijöitä henkilökohtaisilla, hetkessä tapahtuvilla kokemuksilla, kun he navigoivat elämäntapahtumissa, ammatillisessa kasvussa ja muuttuvissa työkäytännöissä. 
    • Työntekijäkokemusalusta: Sitouta henkilöstö nykyaikaisella portaalilla, joka tarjoaa kuratoituja kokemuksia ja kohdennettua viestintää osastojen välisen yhteistyön parantamiseksi. 

    Low-code-sovelluskehitys ja hyperautomaatio 

    Modernisoi vanhoja prosesseja ja laajenna työnkulun automatisointi koko yritykseen. 

    • Low-code-sovelluskehitys: Anna innovaatiovoima muidenkin kuin ohjelmistokehittäjien käsiin. Yhä useampi voi ottaa ServiceNow low-code-työkalut käyttöön ja tuottaa uusia liiketoimintasovelluksia tällä yhdellä alustalla. 
       
    • Automaatio ja integrointi: Nopeuta hyperautomaatiota. Tee työstä tehokkaampaa automatisoimalla manuaalisia tehtäviä ja yhdistämällä se mihin tahansa järjestelmään, oli se sitten perinteinen tai API-pohjainen, yhden alustan yksinkertaisuuden avulla. 
    Ennakoiva älykkyys -lisäosa

    Ennakoiva älykkyys 

    Anna työntekijöiden keskittyä mielekkäämpään työhön tehostamalla työnkulkuja koneoppimisen avulla. Automatisoi rutiinitehtävät ja ratkaise ongelmat nopeammin. Ennakoiva Älykkyys on saatavilla ServiceNow -alustan lisäosana.  Ennakoivan älykkyyden edut:

    Käytä tekoälyä helposti nykyisellä osaamisella

    Anna palveluiden omistajille tekoälytyökaluja (AI) – datatieteen asiantuntemusta ei tarvita.

    Työskentele nopeammin ja älykkäämmin

    Ratkaise ongelmat nopeasti luonnollisen kielen prosessointiin perustuvien ehdotusten avulla. 
     

    Paranna tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä

    Havaitse ennakoivasti suuret häiriötilanteet ja paljasta suurimmat parannusmahdollisuudet.

    Vähennä ratkaisuaikoja ja manuaalisia virheitä

    Reititä ja määritä työ automaattisesti, jotta pyynnöt menevät oikealle tiimille oikeaan aikaan. 

    line
    Ketä me olemme

    Virnex on kotimainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa asiantuntijoilla, teknologiapalveluilla ja konsultoinnilla.

    Me tiedämme, että yrityksesi keskittyy mieluummin ydinliiketoimintaansa, joten teillä ei ole aikaa ja kapasiteettia pysyä ajan tasalla uusimmista teknologioista ja parhaista käytännöistä jatkuvasti. Niinpä Virnex raivaa tietä puolestasi paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen sekä asiakaspalvelun ja toiminnan optimoimisen kautta.

    Asiakkaitamme  ja kumppaneitamme
    gramex
    hartwall
    kemppi
    luhta
    savonlinja
    volvo
    elisa
    telia
    km-logo
    op
    nokia
    visma
    Wisdomic on Vuoden Service Desk

    Wisdomic on Vuoden Service Desk

    Me Wisdomicilla lähdimme Vuoden Service Desk -kisaan keväällä 2021 tavoitteenamme saada ulkopuolista näkemystä omasta tekemisestämme ja tietysti kehitysideoita.Sari Maunula, Asiakaspalvelupäällikkö, Wisdomic Virnex pääsi auttamaan Wisdomicia ServiceNow toteutuksessa...

    Tehokkuus kasvuun matalan kynnyksen automaatiolla

    Tehokkuus kasvuun matalan kynnyksen automaatiolla

    Lukuisissa organisaatioissa tehdään vielä paljon työtä, jonka automatisoiminen lupaisi nousukiitoa sekä liikevaihdolle, asiakaskokemukselle että työhyvinvoinnille. Keskeinen kasvun ja työntekijöiden viihtyvyyden koetinkivi on data, jonka säilyttämisen ja käyttämisen...

    Yhteydenotto
    Tony Pekkala

    Tony Pekkala

    Kehitysjohtaja

    +358 50 380 8800

    line

    Ota yhteyttä