Digitaalinen asiointi
Digitaalinen asiointi on nykypäivää, mutta myös tulevaisuuden kilpailuetu. Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja verkkopalveluiden kehittämiseen ja asiakkaidenne palvelemiseen tehokkaasti ja turvallisesti.
Dynaamiset verkkopalvelut
Perinteisesti verkkosivut ja pienet verkkokaupat ovat staattisia sivustoja, joissa kaikki sisältö syötetään paikallisesti sivuston ylläpidossa.
Dynaamiset verkkopalvelut hyödyntävät automaatiota, keinoälyä ja robotiikkaa sekä tietojärjestelmien välisiä integraatioita. Näiden avulla sivustosta muodostuu aito palvelukanava, ei pelkkä staattinen informaatioalusta.
Olemme toteuttaneet kymmeniä erilaista taustajärjestelmäintegraatiota muun muassa seuraaviin järjestelmiin: Visma Netvisor, Visma Tampuuri ERP, M-Files, Monitor G5 ERP, Oracle Netsuite ERP, Suomi.fi, Paytrail, Telia tunnistus, Claned, Moodle, Visma Wintime, Fennoa, LinkMobility SMS-gateway ja lukemattomia muita.
Selvitetään yhdessä voimmeko olla avuksi teidän palveluiden digitalisoinnissa.
Asiointipalvelut
Maailma on muuttunut nopeasti viimeisten vuosien aikana ja nykyään asiakkaamme odottavat, että voivat asioida monipuolisesti verkkopalveluissanne. Asiakaspalvelu on usein ensimmäisiä asioita, joita digitalisoidaan ja tuodaan lähelle asiakasta 24/7 palvelevaksi kokonaisuudeksi. Olemme vuosien aikana toteuttaneet lukuisia erilaisia asiointipalveluita kuten:
- Koulutusrahoitustukikäsittely
- Asiakas- ja kumppaniportaalit
- Digitaalisten lupienhankinta
- eKuntalaisportaali
- Kuntien asiointipalveluita
Käyttämämme teknologiat
- WordPress
- WooCommerce
- Atlassian Jira
- SharePoint Online
- ServiceNow
- Efecte
Suomiviestit-lomakepalvelut
Suomiviestit-lomake helpottaa lomakkeiden luotettavaa täyttämistä ja kätevää tiedonkeruuta. Lomakkeen voi täyttää Suomi.fi-palvelussamme ja julkaista yrityksen omilla verkkosivuilla. Lomakkeen täyttäjä lähettää lomakkeen tiedot Suomi.fi -viestipalveluunsa ja samalla organisaationne sähköpostiin. Palvelu vaatii vahvan tunnistautumisen, joten tietoon lomakkeen täyttäjästä voi luottaa.
Suomi.fi-palvelun kautta ohjattu viestintä auttaa myös täyttämään KaPA-lain velvollisuuden sähköisen viestinnän osalta.
Ota yhteyttä
Mikäli haluat tavoittaa uudet ja nykyiset asiakkaat silloin kuin heille parhaiten sopii, ota rohkeasti yhteyttä. Työskentelen hyvin asiakaslähtöisesti ja vilpitön tavoitteeni on löytää sinulle ja yrityksellesi paras ja toimivin ratkaisu.
Erkki Ahonen
Liiketoimintajohtaja digitaalisen asioinnin ratkaisut
+358 40 746 3263 erkki.ahonen@virnex.fi