Digitaalisen asioinnin ratkaisut
Digitaalisen asioinnin mahdollistaminen on keskeistä modernissa organisaatiossa. Meiltä löydät keinoja digitaalisen asiointisi parantamiseen ja tehostamiseen. Olemme luotettava digitalisaation kumppanisi matkallasi menestykseen.
Verkkosivustot
Toteutamme verkkosivustot, jotka tukevat organisaatiosi liiketoimintaa ja viestintää. Suunnittelemme ja rakennamme verkkosivut käyttöösi avaimet käteen -periaatteella, tai voit hyödyntää osaamistamme projektisi eri vaiheissa. Oli kyseessä sitten uuden verkkosivuston luominen, vanhan uudistaminen tai siirtäminen WordPress-alustalle, me autamme sinua saavuttamaan tavoitteesi.
Verkkokaupat
Suunnittelemme ja toteutamme liiketoimintaasi tukevia B2B- tai B2C-verkkokauppoja. Toteuttamamme verkkokaupat ovat aina mobiiliystävällisiä ja asiakaslähtöisiä. Luomme kauppaan myös analytiikkaa tukevan konversiostrategian. Tarvittaessa autamme sinua myös suunnittelemaan ja toteuttamaan tehokkaan digitaalisen markkinoinnin strategian ja taktisisia toimenpiteitä, joilla houkutellaan lisää asiakkaita verkkokauppaasi.
Digitaalinen asiointi
Tarjoamme digitaalisen asioinnin ratkaisuja, jotka helpottavat organisaatiosi ja asiakkaittesi välistä yhteydenpitoa. Me autamme yritystäsi räätälöimään tarpeidesi mukaiset sähköiset lomakkeet, asiointipalvelut, chatbotit tai muut digitaaliset palvelukanavat. Digitaalinen asiointi tehostaa prosessejasi, parantaa asiakaskokemusta ja lisää luottamusta organisaatioosi. Olemme apunasi digitalisoimassa ja tehostamassa liiketoimintaasi.
Suomiviestit-lomakepalvelut
Suomiviestit-lomakepalvelu mahdollistaa sähköisten asiointilomakkeiden sujuvan sähköistämisen. Palvelumme käyttää lomakkeen tietojen välitykseen Suomi.fi -viestejä. Suomi.fi -viestit on julkishallinnon organisaatioiden keskitetty viestipalvelu. Suomiviestit-palvelua käyttää jo yli 30 julkishallinnon organisaatiota eri toimialoilla.
Whistleblowing
Tarjoamme palveluna anonyymin ilmoituskanavan yrityksille, jonka avulla yrityksen on helppo vastata EU:n Whistleblowing-direktiivin vaatimuksiin. Anonyymin ilmoituskanavan avulla yrityksestä voidaan kerätä tietoa, jonka avulla on helppo puuttua epäkohtiin ja samalla parantaa sekä asiakaskokemusta että kehittää liiketoimintaa. Tarjoamamme SaaS-mallin mukainen käyttöönotto on helppoa ja nopeaa.
Ota yhteyttä
Mikäli haluat tavoittaa uudet ja nykyiset asiakkaat silloin kuin heille parhaiten sopii, ota rohkeasti yhteyttä. Työskentelen hyvin asiakaslähtöisesti ja vilpitön tavoitteeni on löytää sinulle ja yrityksellesi paras ja toimivin ratkaisu.
Erkki Ahonen
Liiketoimintajohtaja digitaalisen asioinnin ratkaisut
+358 40 746 3263 erkki.ahonen@virnex.fi