Me Wisdomicilla lähdimme Vuoden Service Desk -kisaan keväällä 2021 tavoitteenamme saada ulkopuolista näkemystä omasta tekemisestämme ja tietysti kehitysideoita.

Sari Maunula, Asiakaspalvelupäällikkö, Wisdomic

Virnex pääsi auttamaan Wisdomicia ServiceNow toteutuksessa sekä käyttöönotossa ja se työ palkittiinkin Vuoden Service Desk -tunnustuksella. Wisdomic sanoo, että ovat tehneet pitkäjänteistä kehitystyötä tuotannossaan jo pitkään ja viimeisimpänä he ovat ottaneet tuotantoon uuden Service Now -nimisen toiminnanohjausjärjestelmän. Uuden toiminnanohjausjärjestelmän myötä Wisdomic on saanut tuotua useita eri tuotannon prosesseja läpinäkyvämmäksi sekä asiakkaille, että työntekijöillensä. 

Onneksi olkoon, Wisdomic, ja kiitos että saimme olla toteuttamass ServiceNow -järjestelmän käyttöönoton teille! Kehitystyömme jatkuu edelleen esimerkiksi jatkuvien palveluiden muodossa.

Lue lisää Wisdomicin blogista.