Uutiset

Hyvä asiakaskokemus on onnistuneiden pienten asioiden summa
Asiakaskokemus (Customer Experience tai lyhyesti CX) syntyy monista kontakteista asiakkaan ja yrityksen välillä. Tähän liittyy myös mielikuva yrityksestä, joka muodostuu jo yleensä ennen asiakassuhteen alkamista. Asiakaskokemus on vuorovaikutuksesta syntyneitä...
Hyvä asiakaskokemus on onnistuneiden pienten asioiden summa
Asiakaskokemus (Customer Experience tai lyhyesti CX) syntyy monista kontakteista asiakkaan ja yrityksen välillä. Tähän liittyy myös mielikuva yrityksestä, joka muodostuu jo yleensä ennen asiakassuhteen alkamista. Asiakaskokemus on vuorovaikutuksesta syntyneitä...
Wisdomic on Vuoden Service Desk
Me Wisdomicilla lähdimme Vuoden Service Desk -kisaan keväällä 2021 tavoitteenamme saada ulkopuolista näkemystä omasta tekemisestämme ja tietysti kehitysideoita.Sari Maunula, Asiakaspalvelupäällikkö, Wisdomic Virnex pääsi auttamaan Wisdomicia ServiceNow toteutuksessa...
Tehokkuus kasvuun matalan kynnyksen automaatiolla
Lukuisissa organisaatioissa tehdään vielä paljon työtä, jonka automatisoiminen lupaisi nousukiitoa sekä liikevaihdolle, asiakaskokemukselle että työhyvinvoinnille. Keskeinen kasvun ja työntekijöiden viihtyvyyden koetinkivi on data, jonka säilyttämisen ja käyttämisen...
Kustannustehokkaan riskienhallinnan rakentaminen Efectellä
Kuten tiedät, organisaatiosi selviytymistä uhkaavia ongelmia voi ilmaantua milloin vain. Yrityksen kohtaamien riskien määrä on valtava. Riskienhallinnassa on kyse mahdollisten uhkien tunnistamisesta, ymmärtämisestä sekä käsittelystä siten, että asioiden pieleen...
10 hyvää syytä hankkia ohjelmistorobotti
Ohjelmistorobotiikan hyödyt liiketoiminnassa Etsitkö keinoja yrityksesi liiketoiminnan kasvun edistämiseksi automaattisesti? Silloin sinun kannattaa ehdottomasti lukea tämä artikkeli! Ohjelmistoautomatiikasta on nopeasti tulossa suosittu valinta yrityksille, jotka...
Laske IT-kehityskustannuksiasi jopa 74 % modernin Power Platformin avulla
Tiesitkö, että yritykselläsi voi olla tehokas automatisointityökalu jo hankittuna, mutta ei vielä käytössä? Microsoft 365 (M365) pilvipalveluihin kuuluva Power Automaten avulla voit automatisoida toistuvia tehtäviä niin M365 ja Dynamics kuin myös työpöytä- ja...
Palvelumuotoilu ei ole vain trendisana
Hyvä palvelumuotoilu johtaa hyvään liiketoimintaan Terminä palvelumuotoilu tuntuu nyt olevan monien huulilla, mutta mitä se oikeastaan tarkoittaa? Palvelumuotoilu ei ole mikään uusi, ihmeellinen taikatyökalu, joka jokaiselta suunnittelijalta löytyy tietokoneeltaan. Se...
Fintraffic Lennonvarmistus sai lisää tehoja
Virnexin Efecte -ratkaisu varmistaa ilmailun turvallisuutta ja tehostaa työntekoa Fintraffic ANS, aiemmin ANS Finland, vastaa aluelennonjohdon ja lentoasemien lennonjohtopalveluista sekä lennonvarmistusjärjestelmien teknisestä ylläpidosta ja kehittämisestä Suomessa....
Yritys intranet nousi arvoon arvaamattomaan – lue miksi!
Virnexin Lumo Intranet tuo sisäisen viestintänne nykypäivään Nykypäivän milleniaalien keskuudessa sana "intranet" voi helposti luoda vanhanaikaisen mielikuvan. Varhaisista intraneteistä käytettiinkin usein tylsää nimitystä ”sisäinen verkkosivusto”. Haasteena näissä...
Mikä on vuokrajohtaja ja mitä etua vuokrajohtajuus tuo?
Työskentelytavat ovat muuttuneet suuresti viimeisen vuosikymmenen aikana. Ajatus vuokrajohtajasta johtamassa yrityksen ydintoimintoja ja työntekijöitä strategian toteuttamiseksi, oli muutamia vuosia sitten vielä hyvin kaukainen. Nyt asiat ovat kuitenkin toisin ja...