Toiminnan kehittämi­nen

Turvaa tulevaisuutesi toiminnan kehittämisellä

arrow

Toiminnan kehittäminen

Siirry monimutkai­sesta tuottavaan

Muistanet sanonnan: “Yksinkertainen on toimivaa”? Nykypäivän kasvavat asiakasodotukset ja nopeat kilpailijat asettavat haasteensa kaikille organisaatioille. Riittävän yksinkertaiset, mutta tehokkaat, toimintatavat ja tietojärjestelmät auttavat sinua sekä vastaamaan muutoksiin että pysymään kannattavana. Kuten tiedät, “aina voi parantaa” ja me autamme sinua siinä mielellämme.

Prosessien kehittäminen

Onko organisaatiosi toiminta tehokasta ja asiakkaan tarpeisiin mukautuvaa?

Palveluiden digitalisaatio

Pystytkö palvelemaan asiakkaitasi henkilökohtaisesti ja skaalautuvasti?

Toiminnanohjaus­järjestelmät

Tukevatko ja tehostavatko ERP- ja CRM-järjestelmäsi organisaatiosi toimintaa?

Toimintamallien optimointi

Ohjataanko organisaatiotasi parhaalla mahdollisella tavalla?

Tiedolla johtaminen

Perustuuko organisaatiosi päätöksenteko ajantasaiseen ja luotettavaan tietoon?

Muutosjohtaminen

Ovatko sinulla käytössäsi tarvittavat resurssit ja osaaminen muutoksen onnistuneeseen läpivientiin?

Prosessien kehittäminen

Tuottavuus syntyy tekemisestä. Ja tehokas tekeminen syntyy ymmärtämisestä sekä johdonmukaisista toimintatavoista. Se puolestaan syntyy oikeanlaisesta ohjaamisesta ja mittaamisesta.

Kirkasta operatiivinen strategiasi

Organisaation päivittäistä toimintaa ja valintoja ohjaa operatiivinen strategia, joka on tärkeä osa laajempaa liiketoimintastrategiaa. Operatiivisen strategian tulisi tukea liiketoimintastrategiaa ja olla sopusoinnussa muiden toiminnallisten strategioiden kuten asiakaskokemusstrategian kanssa. Sen avulla kuvataan miten yritys tuottaa asiakkailleen lisäarvoa mahdollisimman kustannustehokkaasti. Virnex voi auttaa sinunkin organisaatiotasi kirkastamaan sen operatiivista strategiaa.

Paranna kilpailukykyäsi

Organisaatioiden on jatkuvasti pyrittävä parantamaan kilpailukykyään asiakkaiden silmissä. Ja sitä parannetaan sekä tarjoamalla asiakkaille entistä parempia tuotteita ja parempaa palvelua että kehittämällä kustannustehokkuutta ilman laadun pudotusta. Prosessi on toisiinsa liittyvien asioiden ja tehtävien muodostama kokonaisuus, joka alkaa asiakkaan tarpeesta ja päättyy asiakkaan tarpeen täyttämiseen. Niinpä asiakkaan kokema arvo muodostuu prosessien tuotoksena. Sinunkin organisaation päämääränä tulee olla toiminnan kokonaisvaltainen kehittäminen osaoptimoinnin sijaan parhaan tuloksen aikaansaamiseksi.

Tehosta toimintaasi
Tyypillisessä liiketoiminnassa hyvin pieni osa eri töihin käytetystä ajasta tuottaa asiakkaalle suoraan lisäarvoa. Joidenkin arvioiden mukaan arvoa tuottavan ajan osuus toiminnan kokonaisajasta on usein jopa alle 10%. Prosessien läpäisyajan nopeuttaminen on tärkeä osa toiminnan tehostamista: se johtaa väistämättä kysymykseen, kuinka poistaa turhaa tekemistä, hukkaa, sekä odottamista eri prosesseista. Virnexin toiminnan tehostamisen palveluiden avulla saat kokonaisvaltaisen näkökulman yrityksesi lisäarvontuottamisen ketjuun.
line

Palveluiden digitalisaatio

Digitalisaatio sekä lisää joustavuutta että skaalautuvuutta. Niinpä voit palvella yhä enemmän asiakkaitasi entistä luotettavammin. Ja tiedolla johtaminen auttaa pistämään kehityspanokset oikeisiin kohtaisiin, maksimilisäarvon tuottamiseksi.

Tehosta palvelua digitalisoimalla

Virnexin digitalisointipalveluissa keskitytään kestävään kasvuun tehokkaammalla operatiivisella osaamisella ja suorituskyvyllä tietoteknisiin ratkaisuihin perustuen. Näin kykysi vastata nopeasti muuttuviin markkinoiden trendeihin ja kuluttajien odotuksiin nousee merkittävästi. Ratkaisumme auttavat sinua ratkaisemaan tyypillisiä haasteita, kuten IT- ja liiketoimintaryhmien välisen yhteistyön puute, rajoitettu prosessinäkyvyys, suuret CAPEX-investoinnit, epäjohdonmukainen päätöksenteko ja hidas sijoitetun pääoman tuotto.

Tee päätöksiä faktoihin perustuen

Suomessa perinteisesti on päästy pitkälle niin sanotulla “perstuntumalla”. Faktapohjainen päätöksenteko tuo kuitenkin etuna parhaan sillä hetkellä käytössä olevan tiedon, jonka pohjalta asioita voi miettiä kokonaisvaltaisemmasta näkökulmasta. Virnexin asiantuntijat voivat auttaa johtajia ja henkilöstöä saamaan käsiinsä viimeisimmän tiedon parhaan mahdollisen päätöksenteon tueksi.

Automatisoi organisaatiosi tehokkaaksi

Mikäli työ on tehtävä, silloin pitää kysyä voisiko sen tehdä robotti ihmisen sijaan. Näin vapautat henkilöstösi enemmän lisäarvoatuottaviin tehtäviin ja jätät toistuvat tehtävät robottien huoleksi. Se nostaa sekä työntekijätyytyväisyyttä että organisaation tuottavuutta. Virnex voi auttaa sinua löytämään parhaat automatisoinnin kohteet. Lue lisää älykkään automaation palveluistamme täällä.

line

Toiminnanohjaus­järjestelmät ja muutos­johtami­nen

Aina ei voi olla pitämässä kädestä kiinni itse; silloin tarvitaan muita. Osaavat muutosjohtajat edistävät hankkeita ja tulosten saamista. Oikeat toiminnanohjausjärjestelmät puolestaan prosesseja ja toimintatapoja. Ja mikäli hyväksi todetusta tavasta poiketaan, voidaan siihen puuttua ja tukea.
Kehity toiminnanohjauksella

ERP-hankkeissa on kyse koko liiketoiminnan kehittämisestä, ei vain IT-projektista. Siksi organisaation johdon tulee olla vastuullinen hankkeesta koko matkan ajan sillä vain niin hankkeessa voidaan onnistua. IT-toimintojen kehittämisen lisäksi yrityksen toimintatapoja on yhtenäistettävä, ja liiketoimintadata on saatava yhdenmukaiseksi. Virnex voi tarjota sinulle osaavat ammattilaiset mukaan matkalle.

Varmista osaavat johtajat muutokselle

Liiketoiminnan muutoksella rakennetaan organisaatiota, joka ei ole pelkästään valmis tulevaisuuteen vaan pystyy myös vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin juuri nyt. Silti kehitys on jatkuvaa ja perustuu aina asiakkaiden tarpeisiin ja yrityksen kykyyn vastata niihin. Tämä vaatii kokonaisvaltaista näkemystä sekä ihmisten innostamista. Virnex voi tarjota sinulle kokoneet muutosjohtajat, jotka voivat tukea organisaatiotasi muutoksessa.

Tunne asiakkaasi ja palvele heitä henkilökohtaisesti

Henkilökohtainen palvelu on nykyään asiakkaan tärkeimpiä vaatimuksia. Jokainen haluaa tulla tunnetuksi ja tunnustetuksi. Tämä on kuitenkin suuressa mittakaavassa hankalaa. Niinpä yritykselläsi tulee olla skaalautuva CRM-ratkaisu joka mahdollistaa asiakkaiden palvelemisen yksittäisellä tasolla. Virnexiltä saat asiantuntijat ja osaamisen CRM-hankkeisiisi. Lue lisää asiakaskokemuspalveluistamme täällä.

Ketä me olemme

Virnex Group Oy on kotimainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa asiantuntijoilla, teknologiapalveluilla ja konsultoinnilla.

Me tiedämme, että yrityksesi keskittyy mieluummin ydinliiketoimintaansa, joten teillä ei ole aikaa ja kapasiteettia pysyä ajan tasalla uusimmista teknologioista ja parhaista käytännöistä jatkuvasti. Niinpä Virnex raivaa tietä puolestasi paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen sekä asiakaspalvelun ja toiminnan optimoimisen kautta.

Asiakkaitamme ja kumppaneitamme

 

gramex
hartwall
kemppi
luhta
savonlinja
volvo
elisa
telia
fazer
op
nokia
visma
CX-Webinaari 2021

CX-Webinaari 2021

Vuoden 2021 trendit ja fokus Miten menestyä nopeasti muuttuvassa asiakkaan maailmassa? Mikä on leikin merkitys asiakaskokemuksen ja bisneksen kehittämisessä?Miltä vuosi 2021 näyttää asiakkaasta?Miten joustava työvoima tukee menestystä muuttuvassa maailmassa?Kysymykset...

Yhteydenotto
Jani Laakso

Jani Laakso

Myyntipäällikkö

line

Ota yhteyttä