Palvelunhallinta
IT-palvelunhallinta, ITSM, lisää tehokkuutta ja parantaa liiketoiminnan tuottavuutta monin tavoin.
Tehosta toimintaasi kanssamme
Kumppanisi liiketoimintojen digitalisointiin
Virnex tarjoaa markkinoiden parhaat työkalut, ServiceNow:n ja Efecten digitaaliset palvelualustat, joiden avulla autat työntekijöitäsi selviytymään arjesta ja konfiguroimaan työnkulkuja, jotka sopivat parhaalla mahdollisella tavalla organisaatiosi tarpeisiin.
IT-palvelupyyntöjen hallinnan (ITSM) onnistuminen tarkoittaa, että voit liiketoiminnassasi keskittyä tuottamaan oikeaa arvoa organisaatiollesi ja asiakkaillesi, samalla parantaen mitattavasti asiakaskokemusta. Saat meiltä myös tarvittavat teknologialisenssit kustannustehokkaasti.
Strateginen kumppanisi
Virnexin kumppaneiden teknologiat yhdistettynä palveluosaamiseemme auttavat organisaatiotasi modernisoimaan IT-palveluiden hallinnan – olisiko teilläkin aika päivittää nykyiset toimintatavat avullamme?
Tehosta IT-prosessejasi
Hyvin toimivat prosessit tekevät IT:stä kasvun moottorin eikä sen hidastajaa. Käyttämällä tehokasta alustaa prosessien ohjaamiseen ja automatisointiin saat tehtyä organisaatiostasi ketterämmän ja helpommin muutokseen mukautuvan.
Hallitse IT-palveluita yhdellä alustalla
Käytä sisäänrakennettuja parhaita käytäntöjä erilaisten työkalujen nopeaan yhdistämiseen yhdeksi pilvipohjaiseksi palvelualustaksi. Hyödynnä jaetut tiedot ja analytiikka luotettavimpien IT-palvelujen työnkulkujen avulla. Luo joustavia palvelukokemuksia.
Paranna tietotekniikan tuottavuuta
Tehosta käyttäjiesi tehokkuutta ja nopeutta ongelmien ratkaisemista tekoälyn tukemien suositusten avulla.
Vapauta IT-henkilöstöäsi tärkeämpiin tehtäviin ja lähetä haasteet automaattisesti oikealle ratkaisutiimille.
Tuota erinomaisia palvelukokemuksia työntekijöille käytössäsi olevilla IT-palveluilla. Automatisoi toistuvien tukipyyntöjen ratkaiseminen virtuaalisilla agenteilla, jotka ymmärtävät yksinkertaista, inhimillistä kieltä.
Saavuta uusia oivalluksia
Tarjoa korkealaatuisia palveluita ja optimoi prosessejasi jatkuvasti. Saat täyden näkyvyyden kaikista prosesseista tai palveluista sisäänrakennettujen näkymien ja reaaliaikaisen analytiikan avulla.
IT Service Management - ITSM
Mitä ITSM on?
Information Technology Service Management hyödyttää IT-tiimiäsi, ja palvelunhallinnan periaatteet parantavat koko organisaatiosi toimintaa.
ITSM lisää tehokkuutta ja tuottavuutta.
Strukturoitu lähestymistapa palvelunhallintaan tuo IT:n linjaan liiketoiminnan tavoitteiden kanssa standardoimalla palveluiden toimituksen budjettien, resurssien ja tulosten perusteella.
ITSM vähentää kustannuksia ja riskejä ja parantaa ennen kaikkea asiakaskokemusta.

IT-palvelunhallinta tuo etuja
IT-palvelunhallinnan etuja
- IT-tiimin ottaminen mukaan liiketoiminnan kehittymisen mahdollistajaksi, joita seurataan menestysmittareiden avulla
- Mahdollistaa joustavasti eri liiketoimintojen välisen yhteistyön
- IT-tiimien ja kehitystiimien yhdistäminen virtaviivaistettujen projektinhallintamenetelmien avulla
- Antaa IT-tiimille mahdollisuuden jakaa tietoa ja kehittyä jatkuvasti
- Pyyntöjen koordinoinnin parantaminen palvelun tehostamiseksi
- Asiakaslähtöisyyden edistäminen itsepalvelulla ja paremmilla prosesseilla
- Suuriin muutoksiin reagoiminen nopeammin ja tulevien tapahtumien ennaltaehkäisy
Kaikki tämä alentaa kustannuksia ja parantaa palvelua.

Yhtenäistä työntekijäkokemus
Kasvata tuottavuutta yhdenmukaistamalla työntekijäkokemus niin, että työntekijät voivat työskennellä joustavasti ajasta ja paikasta riippumatta.
Lisää operatiivista tehokkuutta
Inspiroi tiimiäsi suoriutumaan erinomaisesti ketterillä, johdonmukaisilla palveluilla. ServiceNow nostaa yrityspalvelut kuluttajien odottamiin kokemustasoihin.
Paranna työntekijöiden sitoutumista ja tuottavuutta
Tarjoa yhtenäinen kokemus kaikille liiketoimintayksiköstä riippumatta. Helpota työntekijöiden navigointia monimutkaisissa prosesseissa ja helpota heidän tarvitsemiensa tietojen saamista haluamistaan kanavista.
Hallitse tehokasta ja turvallista IT-maailmaa
Luo luottamus työntekijöihisi ennakoivan viestinnän avulla ja tarjoa itsepalvelupolkuja valmiiden työnkulkujen avulla.
Sujuvasti myös matkapuhelimella
Mahdollista työntekijöitäsi löytämään vastauksia ja tekemään yhteistyötä nykyaikaisen mobiilisovelluksen avulla, joka toimii yhdellä alustalla.

Osaamista ja huipputeknologiaa
Saavuta teknologinen huippuosaaminen
Modernisoimme organisaatiosi siten, että tietotekniikka palvelee ketterästi ja tarjoaa kustannustehokasta ja joustavaa toimitustapaa asiakkaillesi.
Automatisoidut palvelutoiminnot
Laajenna IT-palveluitasi ja luomalla samalla erinomaisia työntekijäkokemuksia ja kasvavaa tuottavuutta.
Ohjelmistokehitys
Tehosta ohjelmistoinnovaatiota koko yrityksessä ottamalla käyttöön huippuluokan arkkitehtuurit ja toimitustavat.
SecOps-muutos
Vahvista kyberkestävyyttä lyhentämällä vasteaikoja ja skaalaamalla tiimejäsi. Automatisoi työnkulkuja ja organisoi ratkaisuja uhkien ja haavoittuvuuksien korjaamiseen.
Vapauta IT-henkilöstöäsi tärkeämpiin tehtäviin ja lähetä haasteet automaattisesti oikealle ratkaisutiimille.
Tuota erinomaisia palvelukokemuksia työntekijöille käytössäsi olevilla IT-palveluilla. Automatisoi toistuvien tukipyyntöjen ratkaiseminen virtuaalisilla agenteilla, jotka ymmärtävät yksinkertaista, inhimillistä kieltä.
IT-kustannusten vähentäminen
Hallitse järjestelmällisesti koko teknologiaomaisuuden elinkaarta. Vähennä ohjelmisto-, laitteisto- ja pilvipalvelukustannuksia ja vähennä samalla omaisuuserien riskejä.
Katso myös
Ketä me olemme
Virnex on kotimainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa asiantuntijoilla, teknologiapalveluilla ja konsultoinnilla.
Me tiedämme, että yrityksesi keskittyy mieluummin ydinliiketoimintaansa, joten teillä ei ole aikaa ja kapasiteettia pysyä ajan tasalla uusimmista teknologioista ja parhaista käytännöistä jatkuvasti. Niinpä Virnex raivaa tietä puolestasi paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen sekä asiakaspalvelun ja toiminnan optimoimisen kautta.
Asiakkaitamme ja kumppaneitamme












Hyvä asiakaskokemus on onnistuneiden pienten asioiden summa
Asiakaskokemus (Customer Experience tai lyhyesti CX) syntyy monista kontakteista asiakkaan ja yrityksen välillä. Tähän liittyy myös mielikuva yrityksestä, joka muodostuu jo yleensä ennen asiakassuhteen alkamista. Asiakaskokemus on vuorovaikutuksesta syntyneitä...
Wisdomic on Vuoden Service Desk
Me Wisdomicilla lähdimme Vuoden Service Desk -kisaan keväällä 2021 tavoitteenamme saada ulkopuolista näkemystä omasta tekemisestämme ja tietysti kehitysideoita.Sari Maunula, Asiakaspalvelupäällikkö, Wisdomic Virnex pääsi auttamaan Wisdomicia ServiceNow toteutuksessa...
Tehokkuus kasvuun matalan kynnyksen automaatiolla
Lukuisissa organisaatioissa tehdään vielä paljon työtä, jonka automatisoiminen lupaisi nousukiitoa sekä liikevaihdolle, asiakaskokemukselle että työhyvinvoinnille. Keskeinen kasvun ja työntekijöiden viihtyvyyden koetinkivi on data, jonka säilyttämisen ja käyttämisen...
Yhteydenotto

Tony Pekkala
Kehitysjohtaja
+358 50 380 8800
