Marry Your Customers!

Lataa tohtori Janne Ohtosen asiakaskokemuskirja ilmaiseksi täyttämällä alla oleva lomake

arrow

Palvelutarjoajat ovat perinteisesti kilpailleet markkinoilla teknologialla. Vaikka tekniikan kehitys jatkuu edelleen kovaa vauhtia, markkinoiden valtaamisen etulinja on silti siirtynyt yhä enemmän kohti asiakasarvoa ja -kokemuksia.

’Marry Your Customers!’ kirja antaa ajatuksia asiakaskokemuksiin:

  • Miten asiakaskokemukset vaikuttavat suoraan palveluntarjoajien tulokseen
  • Käytännöllisen oppaan asiakaskokemusten hallintaan kaikilla toimialoilla
  • Miten teknologiaa voidaan käyttää asiakkaan arvon kasvattamiseen ja pitkäaikaisten suhteiden kasvattamiseen

Asiakaskokemusjohtaja, Dr Janne Ohtonen, on toimittanut viimeisen kahden vuosikymmenen aikana useita haastavia asiakaskokemusten kehitysohjelmia telekommunikaatio-, matkailu- ja vähittäiskaupan aloilla. Hän jakaa nyt yhdessä muiden yritysjohtajien kanssa oivalluksia ja julkistamattomia strategisia lähestymistapoja, joita eri organisaatiot ympäri maailmaa käyttävät menestyksekkäästi. Kirja soveltuu kaikille toimialoille, vaikka sen pääasiallinen fokus onkin telekommunikaatiossa.

Kirjailija Janne Ohtonen on Virnex konsernin toimitusjohtaja ja auttaa suomalaisia sekä kansainvälisiä organisaatioita kehittämään asiakaskokemuksiaan konkreettisilla tavoilla.

Virnex tarjoaa tämän kirjan sähköisen version sinulle ilmaiseksi, joten lataa se alla olevalla lomakkeella.