Laskutustiedot
Virnex Group Oy
Operaattori
Apix Messaging Oy (003723327487)
Verkkolaskutusosoite
003731804562
OVT-tunnus
003731804562
Y-tunnus / VAT Number
3180456-2 / FI31804562

Virnex Oy
Operaattori
Apix Messaging Oy (003723327487)
Verkkolaskutusosoite
003729843749
OVT-tunnus
003729843749
Y-tunnus / VAT number
2984374-9 / FI29843749
Laskutusta koskevat yhteydenotot:
asiakaspalvelu@virnex.fi

Virnex Enterprise Software
Operaattori
Apix Messaging Oy (003723327487)
Verkkolaskutusosoite
003724447464
OVT-tunnus
003724447464
Y-tunnus / VAT number
2444746-4 / FI24447464
Laskutusta koskevat yhteydenotot:
asiakaspalvelu@virnex.fi

Virnex Business Services
Operaattori
Apix Messaging Oy (003723327487)
Verkkolaskutusosoite
003723240146
OVT-tunnus
003723240146
Y-tunnus / VAT number
2324014-6 / FI23240146
Laskutusta koskevat yhteydenotot:
vbs.laskutus@virnex.fi
Ketä me olemme
Virnex Group Oy on noin 100 hengen kotimainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa asiantuntijoilla, teknologiapalveluilla ja konsultoinnilla.
Me tiedämme, että yrityksesi keskittyy mieluummin ydinliiketoimintaansa, joten teillä ei ole aikaa ja kapasiteettia pysyä ajan tasalla uusimmista teknologioista ja parhaista käytännöistä jatkuvasti. Niinpä Virnex raivaa tietä puolestasi paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen sekä asiakaspalvelun ja toiminnan optimoimisen kautta.
Asiakkaitamme












Hyvä asiakaskokemus on onnistuneiden pienten asioiden summa
Asiakaskokemus (Customer Experience tai lyhyesti CX) syntyy monista kontakteista asiakkaan ja yrityksen välillä. Tähän liittyy myös mielikuva yrityksestä, joka muodostuu jo yleensä ennen asiakassuhteen alkamista. Asiakaskokemus on vuorovaikutuksesta syntyneitä...
Wisdomic on Vuoden Service Desk
Me Wisdomicilla lähdimme Vuoden Service Desk -kisaan keväällä 2021 tavoitteenamme saada ulkopuolista näkemystä omasta tekemisestämme ja tietysti kehitysideoita.Sari Maunula, Asiakaspalvelupäällikkö, Wisdomic Virnex pääsi auttamaan Wisdomicia ServiceNow toteutuksessa...
Tehokkuus kasvuun matalan kynnyksen automaatiolla
Lukuisissa organisaatioissa tehdään vielä paljon työtä, jonka automatisoiminen lupaisi nousukiitoa sekä liikevaihdolle, asiakaskokemukselle että työhyvinvoinnille. Keskeinen kasvun ja työntekijöiden viihtyvyyden koetinkivi on data, jonka säilyttämisen ja käyttämisen...