ASIAKASKOKEMUKSEN JA ASIAKASPALVELUN ASIANTUNTIJAT
ENEMMÄN TULOSTA PAREMMALLA PALVELULLA Lue lisääPyydä ilmaista neuvoaMe tarjoamme konkreettista apua
Mitä asiakkaasi tarvitsevat?
Tee tulosta palvelemalla paremmin
Optimoitu asiakaskokemus ajaa sekä kaupallista tulosta että operatiivista tehokkuutta
Olipa sinulla tarve parantaa yrityksesi taloudellista suorituskykyä tai palava halu kehittää toimintaanne pysyäksenne kilpailijoiden edellä, hyvin suunniteltu ja oikeaan tarpeeseen kohdistettu asiakaskokemuksen kehitysohjelma tuottaa kestävää tulosta. Virnex tarjoaa tarvitsemasi asiantuntijat, toimintatavat ja teknologiat asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi kustannustehokkaasti. Me sovitamme yhteen organisaatiosi toiminnan, asiakkaiden tarpeet sekä aktivoimme henkilökuntanne konkreettisten tulosten saavuttamiseksi.
Nykypäivän teknologia mahdollistaa asiakkaiden kaipaaman henkilökohtaisen palvelun skaalautuvassa ja toistettavassa muodossa. Tämä mahdollistaa organisaation tuloskyvyn optimoimisen ja asiakastyytyväisyyden kasvattamisen laadusta sekä katteesta tinkimättä. Me tuemme sinua koko matkasi varrella muun muassa:
- Strategian määrittelemisellä
- Tehokkaalla suunnittelulla
- Tulospohjaisella toteutuksella
- Ammattitaitoisella resurssoinnilla
Lataa ilmaiseksi Virnexin “Marry Your Customers!” kirja klikkaamalla alla olevaa kirjan kantta:
Osaamisemme
Strategian ja VAATIMUSTEN määrittely
Auditointi ja laadunvarmistaminen
Asiakaspalauteohjelmat
Markkina- ja kilpailijavertailu
Asiakasmatkojen kuvaus
Asiakaspalvelukeskuksen optimointi
Asiakaspalvelukanavat ja -automatisointi
Palvelumuotoilu ja käyttöliittymät
Asiakasanalytiikka ja -data
Asiakaspalvelun operatiivinen kehitys
CRM- ja ERP-hankkeet
TUOTESUUNNITTELU JA -HALLINTA
Palvelumme
Miten voimme auttaa sinua
Palveluiden digitalisoituminen ja innovaatioiden synnyttämät muutokset asiakkaiden odotuksissa kasvavat yhä kiihtyvää vauhtia. Nykyään ei enää riitä, että omat tuotteet ja palvelut ovat tarjolla, vaan on myös oltava helpompi ja asiakasystävällisempi kuin kilpailijat. Niinpä yritysten on jatkuvasti kehitettävä toimintaansa ja teknologiaansa yhä asiakaskeskeisemmiksi heikentämättä tuloskykyään. Onnistuminen edellyttää omien toimintamallien, teknologian hyödyntämisen, osaamisen ja työntekijöiden tyytyväisyyden sekä kyvykkyyden uudelleenarviointia. Me autamme sinua ja yritystäsi sekä strategisoimaan, suunnittelemaan, tuottamaan ja automatisoimaan kaikki tarvittavat vaiheet huippuasiakaskokemuksen tuottamiseksi toistettavalla ja kestävällä tavalla.
Strategia
Tehokkaat ja todistetut strategiat digitaalisia, operatiivisia ja asiakaskokemustarpeitasi varten, mukaan lukien vaatimusmäärittelyt, työskentelytapojen kehittäminen, auditoinnit ja innovaatiopajat.
Suunnittelu
Voimme suunnitella sinulle markkinoiden parhaat toimintatavat ja asiakaspalvelun sekä optimoida palvelukanavasi tehokkaiksi. Neuvomme ovat käytössä jo kymmenissä yrityksissä ja kuvattu alan kirjoissa.
Toteutus
Me teemme kaikkemme tuottaaksemme sinulle mitattavia liiketoimintaetuja.
Resurssointi
Me tarjoamme kokeneet ja korkeasti koulutetut asiantuntijat joustavalla mallilla.
Virnex Group Oy
Ketä me olemme?
Virnex Group Oy on kotimainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa asiantuntijoilla, CX-palveluilla ja konsultoinnilla. Me tiedämme, että yrityksesi keskittyy mieluummin ydinliiketoimintaansa, joten teillä ei ole aikaa ja kapasiteettia pysyä ajan tasalla uusimmista teknologioista ja parhaista käytännöistä jatkuvasti. Niinpä Virnex raivaa tietä puolestasi paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen sekä asiakaspalvelun ja toiminnan optimoimisen kautta.
Virnex tiimi
Asiantuntemusta vuosikymmenien kokemuksella


Janne Ohtonen, fil.tri
Janne on kansainvälinen prosessi-, teknologia- ja ihmisjohtaja, jolla on kaksi vuosikymmentä kokemusta liiketoimintaprosessien ja teknologisten muutosten strategisesta suunnittelusta sekä toteuttamisesta merkittäville kotimaisille ja globaaleille yrityksille.
Lisäksi hän on toiminut sekä British Airwaysin että TUI Groupin asiakaskokemusjohtajana, jossa hän vaikutti lähes 30 miljoonan asiakkaan digitaaliseen kokemukseen ympäri Eurooppaa. Tämän lisäksi Jannella on johtamiskokemusta strategisista kehitysohjelmista useille yrityksille sisältäen mm. Avios matkavaluutan, British Airways lentoyhtiön, British Telecom teleoperaattorin, Apple vähittäiskaupan ja Pfizer lääkevalmistajan.
Vuosien aikana Janne on toteuttanut innovatiivisia digitaalisen liiketoiminnan kehitysohjelmia yli 70 miljoonan Euron arvosta viimeisen kahden vuosikymmenen aikana. Lisäksi hän on julkaissut 6 kirjaa johtamisen, digitaalisen asiakaskokemuksen sekä toiminnan kehittämisen parhaista käytännöistä. Janne on myös johtanut yli 60 digitaalista liiketoimintakykyä kehittävää hanketta monella eri toimialalla. Hänellä on talousvastuukokemusta 10 miljoonaan Euroon saakka sekä johtamiskokemusta suorista alaisista 8 päällikkötason henkilöön sekä heidän allaan 2 000 työntekijään saakka.
Jannen harrastuksina on ultrajuokseminen sekä itämaisten taistelulajien harjoittaminen. Hän pitää myös paljon matkustamisesta ja uusiin paikkoihin tutustumisesta.
Lataa Jannen “Marry Your Customers!” kirja ilmaiseksi klikkaamalla vieressä olevaa kirjan kantta.

Johanilla on vahvat johtajuus- ja neuvottelutaidot sekä johtanut monenlaisia organisaatioita. Hän oli Distocraft Oy: n perustaja, jonka osti LM Ericsson vuonna 2007. Hänet on myös kutsuttu usean yrityksen hallitukseen ja hän on auttanut useita eri organisaatioita johtamis-, johtoryhmä- ja hallintokysymyksissä sekä niiden toteutuksissa. Hänellä on tausta ja tutkinnot sotilas-, televiestintä- ja rahoitusalalla.
Työn ulkopuolella Johan nauttii golfista, matkustamisesta, kalastuksesta, metsästyksestä, progressiivisen musiikin kuuntelusta ja viettää paljon aikaa perheensä kanssa mökkeillen.

Tom Gustafsson
Tom Gustafsson on Virnexin perustaja ja teknologiajohtaja. Ennen Virnexia Tom työskenteli Accanto Systemsin suunnittelupäällikkönä. Hän on työskennellyt maailman johtavien tietoliikenne- ja metsäteollisuuden ohjelmistojärjestelmien ja tuotteiden parissa. Hänellä on paljon kansainvälistä kokemusta myös monikulttuurisista tiimeistä. Urheilijauransa aikana Tom asui Yhdysvalloissa ja Itävallassa sekä on työskennellyt myös suuressa IT-yrityksessä Saksassa. Hänellä on tutkinnot ohjelmistosuunnittelusta ja suorituskyvyn johtamisesta.
Työajan ulkopuolella Tom viettää aikaa perheensä kanssa ja harrastaa urheilua. Hän haluaisi jatkaa koripallon pelaamista, mutta hänen on pitänyt hidastaa polviensa ja selkänsä takia. Nykyään hän keskittyy enemmän judoon, pyöräilyyn, juoksuun, hiihtoon ja muihin lempeämpiin urheilulajeihin.

Jussi Laimio
Jussi on todellinen joukkuepelaaja, joka pystyy tuomaan esiin kaikkien tiimin jäsenien parhaat puolet. Hän rakastaa ratkaista asiakkaidensa haasteita kuuntelemalla ja ymmärtämällä sekä tarjoamalla parhaan mahdollisen ratkaisun. Jussi on suorittanut televiestinnän diplomi-insinöörin tutkinnon Otaniemessä ja osallistunut useille johtamisen ja tietoliikennetekniikan kursseille. Häntä on aina ajanut kiinnostus kaikkeen uuteen ja halu jatkaa oppimista on edelleen vahva.
Työajan ulkopuolella Jussi on innostunut suunnistamisesta ja on urheiluseura Mustaneliön hallituksen jäsen. Hän nauttii myös juoksemisesta, pyöräilystä maanteillä ja maastossa, uinnista sekä sulkapallon pelaamisesta ystäviensä kanssa. Jussi on naimisissa ja hänellä on myös kolme tytärtä, joten perhe-elämä pitää hänet kiireisenä.

Jarkko Multanen
Jarkko toimii enkelisijoittajana tai neuvonantajana lukuisissa yhtiöissä. Kansainvälinen startup-liiketoiminta, yritysten rahoitus, M&A, tietoliikenneverkot, OSS, ohjelmistotuotteet, ohjelmistoarkkitehtuurit ja tekoäly ovat Jarkon ammatillisia intohimoja.
Jarkolla on DI-tutkinto tietotekniikasta, ja hänellä on lähes 30 vuoden kokemus tietoliikenne- / tietojenkäsittelyalalta. Hän aloitti uransa Soneralla/Telialla verkonhallintakeskuksessa GSM-verkkojen vianhallinnassa, josta eteni OSS-arkkitehdiksi ja järjestelmäsuunnittelijaksi. Yrittäjäuralle todellisena ponnahduslautana ja innoittajana toimi kolmevuotinen NeuroFMS-hanke, jossa Jarkko suunnitteli Soneralle älyteknologioita hyödyntävän verkkojen vian- ja laadunvarmistusjärjestelmän (FM/SQM). Edistyksellinen NeuroFMS-järjestelmä oli Soneralla/Telialla tuotannossa yli 20 vuotta. Nokia osti vuonna 1999 järjestelmän IPR:t Soneralta, minkä jälkeen älyteknologia-alustojen käyttö alkoi yleistyä Telco-teollisuudessa. Muita Jarkon yritysten suunnittelemia tuotteita ovat Ericsson ENIQ (Distocraft DC5000), Virnex CEI (Accanto iCEM) ja IBM Telco Network Cloud Manager (Accanto Stratoss).
Vapaa-aikaa Jarkko viettää viisihenkisen perheen ja ystävien kanssa mökkeilyn, ulkoilun, kalastelun ja golfin parissa. Rehellisyys, reiluus ja avoimuus ovat arvoja, jotka kulkevat hänen mukana niin työelämässä kuin vapaa-ajalla.
Tule mukaan kanssamme
Asiakkaitamme & Kumppaneitamme




















Virnex tiimissä on tilaa
Haluatko meille töihin?
Ota yhteyttä
Virnex Group Oy
Aleksanterinkatu 10 B
15110 Lahti
Tiedustelut:
044 081 5194 / Janne
janne . ohtonen @ virnex . fi