Asiakaskokemuksen kehittäminen
Enemmän tulosta paremmalla palvelulla
Me tarjoamme konkreettista apua
Optimoitu asiakaskokemus edistää sekä kaupallista tulosta että operatiivista tehokkuutta
Olipa sinulla tarve parantaa yrityksesi taloudellista suorituskykyä tai palava halu kehittää toimintaanne pysyäksenne kilpailijoiden edellä, hyvin suunniteltu ja oikeaan tarpeeseen kohdistettu asiakaskokemuksen kehitysohjelma tuottaa kestävää tulosta. Virnex tarjoaa tarvitsemasi asiantuntijat, toimintatavat ja teknologiat asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi kustannustehokkaasti. Me sovitamme yhteen organisaatiosi toiminnan, asiakkaiden tarpeet sekä aktivoimme henkilökuntanne konkreettisten tulosten saavuttamiseksi.
Me tuemme sinua koko matkasi varrella muun muassa:
- Strategian määrittelemisellä
- Tehokkaalla suunnittelulla
- Tulospohjaisella toteutuksella
- Ammattitaitoisella resurssoinnilla
Palvelumme
Miten voimme auttaa sinua
Palveluiden digitalisoituminen ja innovaatioiden synnyttämät muutokset asiakkaiden odotuksissa kasvavat yhä kiihtyvää vauhtia. Nykyään ei enää riitä, että omat tuotteet ja palvelut ovat tarjolla, vaan on myös oltava helpompi ja asiakasystävällisempi kuin kilpailijat. Niinpä yritysten on jatkuvasti kehitettävä toimintaansa ja teknologiaansa yhä asiakaskeskeisemmiksi heikentämättä tuloskykyään.
Onnistuminen edellyttää omien toimintamallien, teknologian hyödyntämisen, osaamisen ja työntekijöiden tyytyväisyyden sekä kyvykkyyden uudelleenarviointia. Me autamme sinua ja yritystäsi sekä strategisoimaan, suunnittelemaan, tuottamaan ja automatisoimaan kaikki tarvittavat vaiheet huippuasiakaskokemuksen tuottamiseksi toistettavalla ja kestävällä tavalla.

Strategia
Tehokkaat ja todistetut strategiat digitaalisia, operatiivisia ja asiakaskokemustarpeitasi varten, mukaan lukien vaatimusmäärittelyt, työskentelytapojen kehittäminen, auditoinnit ja innovaatiopajat.
Suunnittelu
Voimme suunnitella sinulle markkinoiden parhaat toimintatavat ja asiakaspalvelun sekä optimoida palvelukanavasi tehokkaiksi. Neuvomme ovat käytössä jo kymmenissä yrityksissä ja kuvattu alan kirjoissa.
Toteutus
Me teemme kaikkemme tuottaaksemme sinulle mitattavia liiketoimintaetuja.
Resursointi
Me tarjoamme kokeneet ja korkeasti koulutetut asiantuntijat joustavalla mallilla.
Ketä me olemme
Virnex Group Oy on kotimainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa asiantuntijoilla, CX-palveluilla ja konsultoinnilla.
Me tiedämme, että yrityksesi keskittyy mieluummin ydinliiketoimintaansa, joten teillä ei ole aikaa ja kapasiteettia pysyä ajan tasalla uusimmista teknologioista ja parhaista käytännöistä jatkuvasti. Niinpä Virnex raivaa tietä puolestasi paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen sekä asiakaspalvelun ja toiminnan optimoimisen kautta.
Asiakkaitamme ja kumppaneitamme












Hyvä asiakaskokemus on onnistuneiden pienten asioiden summa
Asiakaskokemus (Customer Experience tai lyhyesti CX) syntyy monista kontakteista asiakkaan ja yrityksen välillä. Tähän liittyy myös mielikuva yrityksestä, joka muodostuu jo yleensä ennen asiakassuhteen alkamista. Asiakaskokemus on vuorovaikutuksesta syntyneitä...
Wisdomic on Vuoden Service Desk
Me Wisdomicilla lähdimme Vuoden Service Desk -kisaan keväällä 2021 tavoitteenamme saada ulkopuolista näkemystä omasta tekemisestämme ja tietysti kehitysideoita.Sari Maunula, Asiakaspalvelupäällikkö, Wisdomic Virnex pääsi auttamaan Wisdomicia ServiceNow toteutuksessa...
Tehokkuus kasvuun matalan kynnyksen automaatiolla
Lukuisissa organisaatioissa tehdään vielä paljon työtä, jonka automatisoiminen lupaisi nousukiitoa sekä liikevaihdolle, asiakaskokemukselle että työhyvinvoinnille. Keskeinen kasvun ja työntekijöiden viihtyvyyden koetinkivi on data, jonka säilyttämisen ja käyttämisen...
Katso myös

Yhteydenotto

Hannu Mikkola
Liiketoimintajohtaja & Myyntijohtaja
